tisdag 14 oktober 2008

Det bästa som Du någonsin gjort!

Du dök upp precis innan nyåret som den ängel du är!

Lite mer än ett år efter denn katastrof en olycka är
och likt en ros i djävulens trädgård
fick du inte bara uppleva
det kaos det skapat.
Att du var tvungen som ny utsprungen blomma
kämpa för ditt liv den första tiden med
operationer och all tiden på sjukhus
visar hur stark din vilja är.

I din styrka finns den glöd
som hjälpt mig så mycket.
Mer än du någonsin kan ana
eller jag kan förklara.
Var du än är så är du alltid här
Du är det bästa som finns
och du ska vara stolt för den då är
För den styrka du bär
kommer du för alltid ha med dig
Även om evigheten bleknar
Så brinner den glöd du bär med dig.
Skulle den någonsin falna
finns jag här och kan ge av
den glöden du delade med dig.
För den finns här
om du nån gång behöver.



TIGER ARMY - Rose Of The Devils Garden




TIGER ARMY - FOREVER FADES AWAY"



""It burns like a fire in the night
It polarizes and becomes her starlight
Starlight

Under the trees, in the night
You'll find it there
In the space between heartbeats
Where the whole world disappears
""


Så det bästa du gjort
är att du är min dotter.

Country.moons.mp3


m00ns
Ointressant
Tisdags tema privat

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena det fattade jag väl,
fast det är ju snarare det bästa du gjort!
/G

m00ns Hellre upplyst än nedsläckt sa...

nja
Vet inte hur man ska förklara det .
Men tror jag har mer och tacka henne för än tvärtom.

Widham sa...

Vackert!

m00ns Hellre upplyst än nedsläckt sa...

Är nog inte född till skald tyvärr.
Men gjorde så gott ja kunde.