fredag 24 oktober 2008

En uppstickare bland nät Företagen

Här kommer en affärs ide som bara måsta slå.
Får jag bara ett par investerare som är villiga att slå till.
Så kommer det bara smälla till med beställningar.

För bland alla tråkiga nät företag med dåliga reklam filmer och höga priser.
Så kommer det här internet företaget verkligen Sticka ut.

Jag vill härmed presentera det nya kvicka internet företaget med abbonemang det kommer surras mycket om i stuga och koja.

För vem skulle inte vilja ha en uppkoppling i

Mygg.Net
Företaget det surras om


Jag kan redan se framför mig hur pengarna kommer rulla in när hela Sverige kopplat upp sig på det som i allmän mun kommer kallas myggnätet.
För att understryka vår slag kraft så kommer det i varje tecknat avtal även ingå en
flugsmälla.

Inom bara ett år eller två så kommer jag och investerarna sitta som spindlarna i det multi internationella konsortiet "Spindel.Net" och bara se på när pengarna ramlar in.
För alla fiske intresserade kommer givetvis fiske.net finnas som alternativ.


-= Mosquito.Net =-


Sen när vi tagit över världen
jag och investerarna så kommer
alla antingen vara uppkopplade till
mygg.net
Mosquito.net
fiske.net
Fish.net
Spindel.net
Spider.net
etc etc

Jag är så säker på att det här bara kommer smälla till så jag har redan satsat hela min tom burks samling. Den som vill vara med från början kan lämna en intresse anmälan bland kommentarerna så hör jag av mig. =o)



Sen vilja avsluta med:
Att jag tycker Marcus Birro gör helt fel som lägger ner bloggandet
för vem vinner på det han eller hans antagonister?
Självklart skulle han bloggat dubbelt så mycket istället.
Vilka som är idioterna har dem själva bevisat!


""Må´tusen arabiska loppor hemsöka deras armhålor""



Mvh

m00ns

svart bälte i socialtvåld


Dagens outsider:

Rosarutig

Bra skit:

Wallinistan
Ett hjärta rött
Fattiga.se
Ditt socialombud på nätet
Mer intressant
Marcus Birro
Fler affärs ideer

Nytt skit:

Vad är det med Sverige?
Vad är fel när barn stjäl?
Har dem redan raderat empati?
Vem kan man lite på?



Till sist:

Näe det här är ingen Reklam jävel det skulle bara vara roligt!

Trevlig helg alla
och kör som fean i trafiken så ni inte blir på körda!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: