tisdag 4 november 2008

Barn av vår tid - Liv

I mitt sökande så hittade jag en film som berörde mig mycket.
Haft den ett tag ville skriva något bra men hur jag än försöker så är filmen så mycket bättre än vad min text någonsin kan bli.

Så istället för att vänta längre med att skriva något vackert till den så lägger jag upp den. kanske är det så att det inte är jag som ska skriva något om den utan du.


Liv - Del 1


Liv - Del 2


För mig är det ett jätte jobb flickorna som gjort filmen utfört och dem förtjänar all heder för sitt arbete. Jag önskar jag var lika duktig.

För varenda mänskoliv är det vackraste som finns!

Det vackraste - Cecilia Vennersten


Ni tillhör nu mina hjältar!
Kati, Mimmi, Jenny och Becka

Blogg: Rosarutigs blogg
Blogg: Mitt liv som fosterbarn
En till hjälte

Det finns så många som gör ett kanon jobb men finns alltid plats för en till och varje person behövs när inte längre stat och komun vill...
Volontärbyrån
Volontärerna blir allt yngre/DN.SE


Mer om barn av vår tid:
Länk lista
Vad ska det bli av barnen av vår tid
Hell-O-Win Hur illa får Det Bli?

Mer vackert
Nya Välfärden?
Mer intressant
Mvh
m00ns

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: