söndag 16 november 2008

När Göran Greider är med i en musikvideo så är det i min sång.


Snacka om att åka snålskjuts....

Ja asså inte Greider dårå..
Men klart är att han är med i musikvideon "Min Sång"

Tantogården hade kalas
och erbjöd muxik för oss förtappade själar
Så klart så tog jag mig dit inte för deras skull...

Men för min skull....

Är man uppväxt då det fanns sånt som Gärdes festen Gula villan etc etc.
Så måste man passa på när det spelas punk i stan.

Med ett band som Mimikry på scenen kan det välan int bli bättre.?
Klart om du tänker som jag så vet du svaret redan.
Fast den första jag träffade var Mia (basisten) med nygipsade fingrar...
Som om det skulle vara några problem .. gick lysande att lira ändå tydligen!

Tillbaks till Göran Greider
I den här videon gör han nog sin bästa musik insats någonsin!
Men döm själva. Själv tycker jag han är enastående.

Mimikry - Min sång


Mer om mimikry finns här
Mimikry.nu
(Här finns osignerade cds att köpa)

Värt att nämna är att för att döva mitt dåliga samvete för att ha "snott" nästan alla Mimikrys låtar så köpte jag tre cds varav en jag nu delar ut till den som bäst kan motivera varför den ska ha den. Självklart är den signerad och allt.Klar att levereras lagom till jul.
Så antingen skriver du nåt som en kommentar i bloggen och lämnar mejl adress.
Eller så mejlar du mig direkt på m-noll-noll-n@hotbrev.com och berättar nåt skoj som jag kan åka snålskjuts på i nåt blogg inlägg.
Eller så har du gjort något så j-vla bra så du är värd skivan iaf.
(Dvs hjälpt någon eller nåt eller förändrat något för många)

Rykten gör gällande att Mia smyg rejvar så får väl bjuda på den här.

2SfromM.moons.mp3
Smyg rejv ere iaf =)

Till sist
Kul och träffa på er
Hoppas vi ses fler gånger!

Mvh
m00ns

Mer från mig:
Nya Spännande Konsult Uppdrag Sökes
Om man ändå var så mycket bättre......
Man In Black
Fria marknads krafterna visar ansvar?
Fattig,Pensionär eller Sjuk HelPension på Hotell "Gripen" Gratis
Det bästa som Du någonsin gjort!
Vi kan klara det här.......
Politik är inte bara en djungel den är som Djungelboken
Till er som låter Dagarna Gå
Vad ska det bli av barnen av vår tid
Hell-O-Win Hur illa får Det Bli?
Kvällsöppet om att tvångsomhänderta barn
Jag har träffat Jussi han som ska stå Staty?
Wow Jag har rätt! =o)
Varför inte skjuta av dom istället?


Bloggar jag följer:
Ett hjärta rött
Alliansuppropet
Oscar.s
Arvid.F
Den Osynliga Patienten
Jan Rume´s Blogg
Mer intressant
GöranGreider/metro.se
Göran.Greider.wiki

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

ilse-marie sa...

Vilken härlig musik - igen! Och jag kan bara hålla med - Göran Greider det är MIN SÅNG! :-D

Oscar Swartz sa...

Schysst ihopklippt av Mimikry!

m00ns sa...

kanon skoj med glad punk med =o)