lördag 6 december 2008

Varför vill ni stärka Extrema grupper?


Vet inte ens om det är värt att förklara..

Men bästa sättet att stärka och hålla ihop en grupp.
Det är att se till att dom har något att vara arga på.
Stenkastare, Poliser etc.
Trots detta faktum så står det motdemostranter och kastar sten och försöker göra allt för att störa ordningen. Att det är det bästa sättet att hålla ihop extrama grupper är själklart. En extrem grupp utan nåt att vara arga på brukar där emot börja slåss inbördes.

Sigue Sigue Sputnik - Love Missile


Det är ingen skillnad
Det här gäller lika mycket Skivproducenter med 1% märke(Arvid)
Som exrema katt klappare eller träd kramare.

Att störa fackeltåg i Salem gör att jag tror ni vill ha dom kvar att bråka med.
För fanns inte ni där vilka skulle dom då "fackla" för? Men det är väl bättre med upplopp så det finns nåt att bråka med...För stoppa dem vill ni inte.

Aktuellt från mig:
Jag har träffat Jussi han som ska stå Staty?

m00ns

Bloggar jag följer:
Ett hjärta rött, Alliansuppropet, Oscar.s, Arvid.F, Den Osynliga Patienten, Jan Rume´s Blogg, Svensson, BloggenBent Allians fritt.S
Mer intressant


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Nära 500 omhändertogs i Salem
Sånt man kommer att tänka på:
Varför bussade dom inte iväg dom på engång?
Klart det blir bråk...
Därför dom är där.
och alla vet vi hur komunister beter sig när Borgar Baloo visar sig.

2 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Å vad hände med Lee Rocker då?
Jag orkade inte vänta på ett svar, så jag kollade här:
www.leerocker.com/main.htm

m00n,m00ns,MooN,m0oN,är,vi sa...

Här om du vill lyssna
Rockar bra =o)
http://www.myspace.com/leerocker