fredag 9 januari 2009

Direkt ifrån ett Sverige i kris!


Direkt ifrån ett Sverige i kris

Att det ultimata hjärnsläppet har blivit en regel snarare än ett undantag.Visar konflikten på Västbanken. Vuxna människor diskuterar vem som har rätt att döda vem. Hur sjukt är inte det? Som det skulle vara okej med mord.

En diskution som kan liknas med att två familjers barn leker varav det ena barnet dör och då har det döda barnets familj rätt att gå och döda någon i den vållande famuljen.När fean blev det legitimt att mörda människor? Att dom man trodde var normala ställer sig på varsinn sida om dom trätande och talar för deras rätt att mörda varann är skrämmande.


THE QUAKES-(They)KILLING M00N



Hade jag bara haft mobil numret till Mads Gilbert så
Hade jag velat skicka ett sms och bett om hjälp:


""Kom hem Mads Gilbert jag är rädd och ensam om att annse att mord aldrig är okej. Det är så illa så folk går man ur huse för att i grupp uppmärksamma andras rätt att döda människor. Så Mads Gilbert Fortell videre, send videre, rop det videre. Alt. GJØR NOE! GJØR MER! jag lever i historieboka nå,""

Humansimen som jag tagit upp ett flertal gånger är hatad eller död. För om den fanns skulle vi i så fall gått ihop unisont mot mord vem som än utför det och var det än händer. Att få eller inga gör det gör mig rädd och jag skäms över mina med människor.

Från mig i ämnet:
Det är inte krig på Västbanken
Är Massmord en Lagsport?
Vi konsumerar andras känslor för att slippa
Ha. Jag är Död redan.
Min Lätta Blogg

Aktuellt från tidningarna:
Israel lät skadade svälta.syd.sv "Stoppa massakern i Gaza!DN.se" FN vill granska övergrepp i Gaza.hd.se Svenskar på väg hem från Gaza.svd.se
Våldsamma demonstrationer.dagen.se
Islamistiska Hamas vinner nya anhängare
Rapport från Gaza: "Nu finns inget hopp kvar"
Vi bör följa Iran och stödja Hamas i kampen mot.newsmill
Gazachatt med Nathan Shachar 090109.dn.se
Humanitär katastrof i Gaza.etc.se
Bloggarna kan aldrig ersätta världsreportern.newsmill
"Vi har ett inflytande - och ett ansvar.ab.se"
Deras liv har totalt förändrats.ab.se
Inte bara hjälte – utan även kommunist.AB.se

Bloggar jag följer:
Ett hjärta rött, Alliansuppropet, Oscar.s, Arvid.F, Den Osynliga Patienten, Jan Rume´s Blogg, Svensson, BloggenBent Allians fritt.S Mer intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Knuff
Trackback.mill

1 kommentar:

Anonym sa...

Mads Gilbert??
Du menar mannen, som på fullt ansvar stödjer terroristatacken 9/11.

http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/104816-norske-lakaren-9-11-moraliskt-ratt