tisdag 13 januari 2009

När alla dött vad händer då?


En sak jag verkligen undrar

Är vad som händer när sista oförrätten är gjord och det inte längre finns några människor kvar att göra några oförrätter mot? När ett helt folk är borta och det inte längre finns någon motsättning att stärka genom protester och hat. Kommer folk släppa plakaten och gå hem då?

Phil Collins - Another day in paradise


Hade tänkt göra nåt längre men sån j-vla huvudvärk
och inte lär det göra någon skillnad.



Bloggar jag följer:
Ett hjärta rött, Alliansuppropet, Oscar.s, Arvid.F, Den Osynliga Patienten, Jan Rume´s Blogg, Svensson, BloggenBent Allians fritt.S Mer intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Knuff

Sagt hos Svensson
m00ns Says:
14 Jan 2009 at 02:47
Bland alla dessa:
Judar, Sionister, Israeler, Gazabor, Politiker, Stockholmare, Svenskar, Religiösa, Palestinier, Rasister, Islamister, antisemitister, mm mm.

Finns det nån människa värd och försöka rädda innan den dör istället för att skrika sig hes över dom redan döda?

Att det är kört för:
Gunnar Hökmark, Fredrick Federley, Fredrik Malm.
Har jag koll på men resten?

3 kommentarer:

Mikie sa...

Vem kan missa att makteliten vill hetsa folk till ett tredje världskrig.

Depopultation heter agendan.

Fråga Bilderberger Idioterna.

Nationer kommer brinna

Björn Wadström sa...

Hej gå till min blogg och läs svaret på din kommentar/Björn

Björn Wadstrom sa...

Hej läs på min blogg http://wadstrom.blogspot.com/2009/01/gammelmedia-och-bloggosfren-samarbetar.html
om dina funderingar
Det var svårt att lämna kommentar på din sida men nu hoppas jag det går./Björn