lördag 7 februari 2009

Sagt Om.....


Kanske dags för en sagt om...

Så jag vet vad jag tycker egentligen.

Väldigt aktuellt
För mycket till fler och för lite för en!
För mycket till fler och för lite för en! Del 2
Nåt som verkligen behöver en puff för allas skull.

TIGER ARMY - Rose Of The Devils Garden


Om socialtjänsten och utsatta barn.

Socialtjänsten Lika dålig som alla andra!
De utsatta förbannade barnen
Det här Samman-Brottet måste få bli det sista!
Ja Jävlar En dag så poppade buset bara upp plötsli...
Det är Socialtjänsten som behöver skydd inte utsatta.
Jag har träffat Jussi han som ska stå Staty?
Kvällsöppet om att tvångsomhänderta barn
I bland får jag för mig att mitt Tänk saknas i Debatten
Det finns riktiga Hjältar än!
Äntligen rätt ska va rätt era Fuskare!
Press
Vart tionde barn blir slaget
Många anmälningar blir aldrig registerade
Tuffare tag mot bidragsfuskare
Han nekas stöd av socialen.hd
Kvinna skänker olja.hd
Saras mamma slog henne varje dag
barn misstänkta för brott
Utsatta barn sviks".syd.se
Det finns 5000 omhändertagna barn i Sverige""

Tiger Army - Cupids Victim


Om mobbing
Blogg hatare är bara rädda och fega kryp!
Slutlekt Stort HAT möte i Stockholm
Korrekta Knäppskkallar
Press
Folk är inte riktigt kloka ute på nätet
”Jag blev mamma-mobbad”
Nu har jag bestämt en sak.L.G
Hallå
Censuren

Musiken från
Det bästa som Du någonsin gjort!
Kan innehålla en ny bild
No Cash No Hope

Bloggar jag följer:
Ett hjärta rött, Alliansuppropet, Oscar.s, Arvid.F, Den Osynliga Patienten, Jan Rume´s Blogg, Svensson, BloggenBent Allians fritt.S Mer intressant Loke Jens.O Badlands Hyena

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

1 kommentar:

m00ns Hellre upplyst än nedsläckt sa...

Tips
http://www.rb.se/press/pressmeddelanden/Pages/11,9-procent-av-Sveriges-barn-ar-fattiga.aspx

http://shop.rb.se/Product/Product.aspx?ItemId=5089591

Nåt värt att ta upp...