tisdag 5 maj 2009

SVDs This is not a social site

SVD.se
Lyssna på This is not a social site

Inte nöjd med vår version? – Ladda ner spåren och gör din egen remix av låten.

Inte för jag var vidare missnöjd på deras version. Men kul att få chansen att göra sin egen mix. Så här är den

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



Här är SVDs
orginal version på: This is not a social site.
Låten är skapad av Fredric Karen (sång och gitarr) och Mathias Karlsson (bas och produktion).

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Bara att lyssna och jämföra.
Jag vet vilken jag tycker är bäst.

Bonus remix
SvD.m00ns.Remix


Gå till Svds sida om ni vill ha tracksen och försöka själva.
Lyssna på This is not a social site

Social media blues song


Social media blues song

Då ingenting vill länkas numer.
Så är jag glad för varje inlänk jag kan få till mina bloggar.
Hellre upplyst än nedsläckt
Out Off Line
Barnens framtid
Tack på förhand!

Bloggar jag följer:
Ett hjärta rött, Alliansuppropet, Oscar.s, Arvid.F, Den Osynliga Patienten, Svensson, Allians fritt.S Mer intressant Loke Jens.O Badlands Hyena Mina Moderatakarameller Fridholm.net
Läs även andra bloggares åsikter om
, , , , ,

1 kommentar:

Micke Håkansson sa...

Hej igen !

Del 5 har nu uppdaterats med uppgifter om Ortopeden Mats Wilhelmsson Ljungby Lasarett
gå in och se förfalskningarna och se vad SKL inte kunde se ALLS !

Direktlänk till materialet:

http://www.totalskandal.se/sida11.html

Hälsningar

Micke Håkansson