måndag 10 augusti 2009

Det kostar att försöka göra något bra

Jag har nu lagt ner cirka tre år på obetald tid försöka göra så politkena följer svensk lagstiftning. Läs tidigare blogg poster angående elförbrukning. Såklart vill väl ingen sitta i mörkret utan el, varm el kall mat. Men troligen är de så att vissa vill att andra ska göra det. För under de här senaste månadena har jag fått data och datorer både mina egna och företaget förstörda. All data är oersättlig och flea års arbete bara det. Bli av med alla mina fotografier på min dotter är kanske inte så mycket i pengar men de går aldrig att få tillbaks. Så värdet på förstörd utrusting är väl det som går att sätta en prislapp på . Företagets utrusning är bara det ca 150.000:- . Mina egna saker som blivit förstörda är väl uppe i ca 45.000:-. Med all extra arbetstid det här är så är bara den uppe i 150.000:-.


Allt det här för att regeringen inte följer Svensk lag.
Jag har inte gjort de här psykopaterna något. De verkar tro att det är okej att förstöra egendom för andra människor. Och den som drabbas värst av dera- s framfart är inte jag utan det är min dotter som de stjäl av. Som om inte hon fått lida ändå pga av den smitaren som körde över mig och hon jag har barn med -91. Att hon även fick operera bort en njure som nyfödd är tydligen inte heller illa nog för dessa dårar. Jag själv har aldrig varit särkilt rik nåt som nog de flesta utan föräldrar själva inte är. Att jag förlorat oerhört mycket pengar i förlorad arbetsinkomst pga att en fyllpåse fick för sig att de var okej att köra över någon och smita det är väl lätt att förstå? I runda tal har hitills kostat mig ca 100-150.000:- per år sen -91 Att jag pga av det här inte heller kunde köpa min lgh ökade på förlusten med ca 500.000:-


Då psykopaterna inte tycker de är tillräcklgt mycket och fortsätter förstöra allt jag har och även företaget jag jobbat åt ägodelar. Gör att jag nu blir tvungen att göra en polis anmälan och min chef har någon på riks krim som kan vara behjälplig. Det som svider mest är nog allas inhumana inställning ja mött. Med öve 50 st som prmunerar på feeden i bloggen. Hade man hoppats på att där fanns en människa. Någon som förstog att jag och min dotter också är människor precis som alla andra på jorden.



Social media blues song

Då ingenting vill länkas numer.
Så är jag glad för varje inlänk jag kan få till mina bloggar.
Hellre upplyst än nedsläckt
Out Off Line
Barnens framtid
Tack på förhand!

Bloggar jag följer:
Ett hjärta rött, Alliansuppropet, Oscar.s, Arvid.F, Den Osynliga Patienten, Svensson, Allians fritt.S Mer intressant Loke Jens.O Badlands Hyena Mina Moderatakarameller Fridholm.net
Läs även andra bloggares åsikter om
, , , , ,

Inga kommentarer: